|
Demontaż FWB 300s | Kossy_ |
1) Potrzebne narzędzia: Teoretycznie: - śrubokręt o dużym, średnim i malutkim łebku - Klucz płaski "17" - kombinerki - przydatna penseta - mały gumowy młotek Praktycznie: Używałem całego wiadra narzędzi ale to tylko zależy od podejścia 2) Odkręcamy łoże od systemu, dwiema śrubami mocującymi: 3) Z przodu, pod lufą wyjmujemy sprężynkę: 4) Zdejmujemy pierścienie Zigerta, ( czy jakoś tak ) są umieszczone od wewnętrznej strony. Niestety nie pokażę, bo oba się zgubiły później, wyjmujemy oba bolce. 5) Często się zdarza, że nie można ich wyciągnąć, więc robimy tak: na końcu systemu wyjmujemy taki element: 6) Następnie odciągamy szynę, tak jak na zdjęciu, i delikatnie pukamy młoteczkiem gumowym w miejsce zaznaczone strzałką. 7) Zostaje się po środku szyny, bolec trzymający szynę. Ponownie należy zdjąć pierścień, i wyjąć bolec: 8) Odwracamy "wnętrznościami do góry" i wykręcamy obie śruby. 9) Odkręcamy śrubę trzymającą dźwignię naciągu: 10) Z boku zdejmujemy ten pierścień: 11) Oraz wyjmujemy ten bolec: 12) Kluczem "17" odkręcamy tę śrubę kilka uwag: 1. U mnie gwint i na śrubie i w bebechach jest prawie zerwany, jeszcze ze 2 rozkręcania i będę chyba kleił, więc ostrożnie przy odkręcaniu i dokręcaniu 2. Lepiej oprzeć sobie tył systemu o podłoże, bo jest to ostatni element, trzymający całe bebechy (robiąc to trochę w innej kolejności, całość mi wystrzeliła - a jaką miałem wtedy minę ) 13) A tutaj całość ( sorki za nieostrą fotkę ) 14) Uwaga na te elementy, włożenie ich odwrotnie o 180 stopni skutkuje ponownym rozbieraniem wiatrówki, o czym się przekonałem. Słowa klucze żeby potomni znaleźli rozebranie rozbieranie rozebrać rozebrac czesci fwb fwb300s fwb300 fwb 300 s rozbiórka rozbiorka Trochę zdjęć tarcz. Test był robiony w zamkniętej hali także zero wiatru. Użyty był również przeziernik, co nie najlepiej się przekładało na celowanie z 47,5 m. do tarczy ppn. Ponieważ strzelec kiepski, więc FWB 300s wyciąga spokojnie, znacznie lepsze skupienie, niż 70 mm, w całej serii a i na 23 m. powinna być jedna duża dziura A tutaj test z podkalibrowego JSB match. Myślę że jest już lepiej. Kolejne dość ciekawe testy: Tomitex Płaski gładki LOK (myty, oliwiony), uważany za śrut ogólnie średnio kiepski - do 10 m (7 zł za paczkę - u producenta ) skonfrontowany z JSB Exact 4.50 ( średnio - 17 zł za paczkę ) Dziękujemy za udostępnienie materiału! |